Fotografia mea
Ce am realizat: Absolvenţi renumiţi Theodor Aman, Eugen Angelescu, Alexandru Balaci, Nicolae Bănescu, Marcu Botzan, Gheorghe Chiţu, Dumitru Combiescu, Nicolae Condiescu, George Constantinescu, George Marin Fontanin, George Fotino, Valentin Georgescu, Dimitrie Gerota, Traian Gheorghiu, Traian Lalescu, Titu Liviu Maiorescu, Alexandru Marcu, Duiliu Marcu, Nicolae Mateesco-Matte, Cristea Mateescu, Ion Gheorghe Maurer, Stefan Milcu, Traian Negrescu, Jean Negulescu, Nicolae Petrulian, Dionisie Pippidi, C-tin Nicolaescu-Plopşor, Gheorghe Niculescu, Nicolae Chiriac Quintescu, Petrache Poenaru, Simion Stoilov, Mihai Şerban, Sabba Ştefănescu, Ioan Tanoviceanu, Gheorghe Tătărăscu, Nicolae Titulescu, Gheorghe Ţiţeica, Petre Vancea, Nicolae Vasilescu-Karpen, George Vâlsan, Vlad Voiculescu, Ştefan Voitec, Ludovic Mrazec, Constantin Rădulescu-Motru, Ilie Murgulescu, Traian Demetrescu, Eugen Ionescu, Gib Mihăescu, Alexandru Firescu, Alexandru Mironov, Alexandru Macedonski, Adrian Păunescu, Amza Pellea, Tudor Gheorghe, Vasile Georgescu Paleolog, Ovidiu Ghidirmic, Daniela Crăsnaru, Doina Drăguţ, Gabriel Chifu.

Simpozion International "Alexandru Macedonski" organizat de Colegiul National "Carol I" din Craiova

Conducerea Colegiului Naţional «Carol I» din Craiova şi Catedra de Limba şi Literatura Română a Colegiului organizează în perioada 16 - 17 mai 2010, în cadrul manifestărilor prilejuite de Ziua Liceului, Simpozionul Internaţional „Alexandru Macedonski”.Scopul organizării acestui simpozion, cu participarea profesorilor şi a elevilor din ciclul liceal, din oraş, din judeţ şi din ţară, cu invitaţi locali, naţionali şi internaţionali este acela de a reevalua personalitatea unui mare scriitor, fost elev al Colegiului, şi de a oferi prilejul unor dezbateri culturale despre spiritul românesc şi spiritul european.


SECŢIUNI:
1. Alexandru Macedonski, viaţa şi opera
2. Spirit românesc / Spirit european. Cultură şi civilizaţie.




Premiul II la concursul de creaţie literară, categoria: poezii, a fost acordat elevei Buzatu Denisa-Nelly din clasa a 11-a A care a participat cu poezia:




Leapşa!

Să ne jucăm un mic joculeţ!

Tu eşti..Acum tu..Iar eu!?

Nu din nou.

Acum eu: E rândul meu

Să te dezmierd şi să iţi spun cât de mult te urăsc

Poate te iubesc atât de mult încât voi ajunge să te urăsc.

Poate că prefer să îmi ascund sentimentele

Poate că reuşesc să te fac confuz

Poate că îmi place câteodată să mă joc

Un mic joculeţ şi să mă joc cu razele lunii

Leapşa între mine, tine şi frumoasa noapte.

Leapşa, între iubire şi nebunie.

Leapşa între mine şi tine

Ce joculet murdar şi totodată inocent

Jocul copilăriei şi al nebuniei
Care te trimite către o principală întrebare

"Acum, ce fac!?"
Răspunsul: " Acum e randul meu!"

0 Response to "Simpozion International "Alexandru Macedonski" organizat de Colegiul National "Carol I" din Craiova"

Trimiteți un comentariu